ایران تبلیغ

ثبت تبلیغات کسب و کارها و فروش بک لینک حرفه ای-09300929126-09227097434

تبلیغ از هرکجا

اتوبار تهران باربری تهران تبلیغات رایگان بک لینگ رایگان رزرو آنلاین باربری اتوبار باربری ارومیه باربری تبریز باربری اردبیل باربری اصفهان سرمایه گزاری در منطقه 22 باربری باربری شهرک راه آهن

اخبار رومشکان

اخبار رومشکان

برای دیدن جدیدترین اخبار رومشکان و ورود به سایت اخبار رومشکان کلیک کنید.



اخبار رومشکان
شهرستان رومشکان در جنوب غربی استان لرستان وجود دارد که به تازگی از شهرستان کوهدشت تفکیک و به یک شهرستان مستقل تقسیم شد.

اخبار شهرستان رومشکان

این شهرستان دارای پیشینه تاریخی با قدمت و  با فرهنگ و اصالت زیاد می باشد.
شهرستان رومشکان از شما به کونانی و کوهدشت از شرق به شهرستان پلدختر و از جنوب به رودخانه سیمره و ایلام و از طرف غرب به زیرتنگ محدود می شود.

جدیدترین اخبار رومشکان

رومشکان دارای کوهای زیاد می باشد.از جنوب به کوه مله کوه و از غرب به ویزنهار ، از شمال به کوه برآفتاب و از شرق به کوهای بابا حبیب محدود می شود.

اب و هوای این شهرستان گرم و خشک بوده و متاسفانه در سالیان اخیر به علت کاهش نزولات آسمانی این شهرستان از بی آبی و کمبود آب رنج میبرد.

اخبار موثق رومشکان

مردم شهرستان رومشکان به زبان های لری و لکی تکلم می کنند.عمده مردم لک زبان این شهرستان در روستاهای پادروند و نظرعلیوند می باشند.


اخبار رومشگان

در این روستا بزرگان زیادی وجود داشته است که در سطح کشوری مشهور و نام آشنا هستند.نام قدیم شهرستان رومشکان طرهان بوده است که شامل کوهدشت رومشکان کونانی و .. می باشد.

اخبار رومشگو

خوشبختانه در طول ۱۰ سال گذشته به همت جوانان این شهرستان از نظر فرهنگی و علمی شاهد میشرفت چشمگیری بودیم.جوانان این شهرستان با استعداد در زمینه های علمی ، ورزشی و فرهنگی بوده و مومن و جهادی هستند.


  • ۱۸۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سامانه تبلیغاتی ایران تبلیغ با آدرس iran-ads
می باشد homly.ir این سایت زیرمجموعه سایت
تماس