ایران تبلیغ

ثبت تبلیغات کسب و کارها و فروش بک لینک حرفه ای-09300929126-09227097434

تبلیغ از هرکجا

اتوبار تهران باربری تهران تبلیغات رایگان بک لینگ رایگان رزرو آنلاین باربری اتوبار باربری ارومیه باربری تبریز باربری اردبیل باربری اصفهان سرمایه گزاری در منطقه 22 باربری باربری شهرک راه آهن

کد فراگیر اتباع

ثبت نام کد فراگیر اتباع

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه کد فراگیر اتباع چیست؟

برای ثبت نام در سامانه کد فراگیر، بایستی اسکن واضح و باکیفیت از صفحه اصلی گذرنامه تان بگیرید و برای ما ارسال کنید. هم چنین اگر به وسیله تلفن همراه خود می خواهید تصویر را ارسال کنید بایستی توجه کنید که کیفیت این تصویر باید بسیار بالا باشد و این که هیچ نوری بر روی صفحه اصلی گذرنامه تابیده نشود و کیفیت تصویر آن بالا باشد.

هم چنین اگر سن اتباع خارجی کم تر از 18 سال است و دارای گذرنامه شخصی نیستند و اسم آن ها در گذرنامه پدر یا مادر قید شده، بایستی اطلاعات مربوط به این افراد در گذرنامه برای ما و به صورت واضح ارسال گردد تا بتوانیم نسبت به ثبت نام در سامانه کد فراگیر اتباع آن ها اقدام کنیم.

هم چنین اتباع خارجی که دارای کارت آمایش هستند، شماره اختصاصی که بر روی این کارت درج شده، حکم همان کد فراگیر را دارد و نیازی به ثبت نام در این سامانه ندارند.

اما هزینه مربوط به ثبت نام در سامانه کد فراگیر که قابل ارائه به موسسات دولتی و خصوصی باشد در حال حاضر و در سال 1398، حدود 95 هزار تومان است که ممکن است این هزینه در ماه ها و سال های آینده افزایش پیدا کند.

اما هزینه ثبت نام برای کد فراگیری که قابل ارائه به سازمان امور مالیاتی کشور که برای واردات و صادرات کالا از آن می توان استفاده کرد، حدودا 200 هزار تومان است.


کد فراگیر اتباع

 

سامانه کد فراگیر اتباع

چگونگی ثبت نام در سامانه کد فراگیر اتباع

برای ثبت نام در رابطه با دریافت سامانه کد فراگیر بایستی ابتدا مبلغ مورد نظر را در درگاه بانکی پرداخت کنید، سپس با دریافت کد رهگیری و ثبت اطلاعات خود از جمله اطلاعات گذرنامه ای، ارسال اسکن گذرنامه و هم چنین ثبت شماره موبایل کارهای پیگیری خود را در این راستا انجام دهید.

نکته ای که در این جا از اهمیت زیادی برخوردار است، شماره ای را ثبت کنید که بین المللی نباشد، چون پیامکی حاوی یک کد برای شما ارسال می گردد که بعدا به آن احتیاج دارید و برای اتباع خارجی که در ایران نیستند و می خواهند نسبت به ثبت نام کد فراگیر اتباع اقدام کنند، باید بگوییم از شماره بین المللی استفاده نکنند چون کد اختصاصی به این شماره ها پیامک نمی شود و بهتر است از شماره های دوستان و آشنایان خود در ایران استفاده کنند.

به هر حال برای ثبت نام در سامانه کد فراگیر نیاز به راهنما و مشاور در این زمینه دارید و پیشنهاد می کنیم که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و چگونگی دریافت کد فراگیر همین الان با ما تماس بگیرید.


  • ۲۰۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سامانه تبلیغاتی ایران تبلیغ با آدرس iran-ads
می باشد homly.ir این سایت زیرمجموعه سایت
تماس